Nieuwe Lampen aan het bedenken

03-08-2013 18:07

Sinds gisteren ben ik druk met nieuwe lampen.
Puzzel lampen. Deze lampen zijn oorspronkelijk bedacht door een Deen. 
Het is eigenlijk de bedoeling dat "de Klant" zelf de lamp inelkaar zet met de geleverde stukjes. 
Als de lamp er komt, dan is het de bedoeling dat je een model lamp kiest. Deze lamp bestaat uit een aantal stukjes. Het aantal stukjes samen met de fitting en natuurlijk de puzzel krijg je opgestuurd en dan kun je de lamp zelf inelkaar zetten. Meestal zijn er 2 mogelijkheden v.w.b. modellen met de stukjes. 

Natuurlijk kan ik de lamp ook al inelkaar zetten, alleen blijft het wel zo dat als het lampje kapot gaat, dan moet je de lamp ook een klein beetje uit elkaar halen om de lamp te vervangen. 

Het  is een leuke aparte en daarom unieke lamp!
Verder moet ik zeker in het begin elk onderdeel knippen, mocht de lamp aanslaan kan ik altijd gaan kijken of ik een stansmachine met stansen kan kopen.

De lamp zal denk ik in verschillende maten puzzelstukjes verkrijgbaar zijn. S / M / L en misschien XL

Eerst maar kijken of ik de gewenste materialen kan krijgen, want momenteel ben ik de proefjes aan het maken met papier.

Wordt Vervolgd!!
 

Terug